Service Center

Asistență tehnică

Vă mulțumim pentru că ați ales să utilizați produse Neffos!
Suntem încrezători în fiabilitatea și calitatea produselor noastre și considerăm că le veți putea utiliza pentru o perioadă lungă de timp, beneficiind astfel de o tehnologie superioară și de soluții inovatoare.
Cu toate acestea, dacă veți întâmpina dificultăți în configurarea sau utilizarea produselor Neffos, vă vom oferi suport profesionist pentru a soluționa cazul dumneavoastră cât mai repede posibil.

Contactarea serviciului de asistență tehnică si a Service-ului Autorizat Neffos:

Serviciul de asistență tehnică

Dacă întampinați situații de funcționare necorespunzătoare pentru produsul Neffos sau dificultăți în instalarea și configurarea sa, vă rugăm, să contactați serviciul de asistență tehnică Neffos:

-    telefon: +4 031 101 12 91 (număr cu tarif normal, apelabil din toate rețelele)

-    e-mail: support.ro@neffos.com

Program: Luni-Vineri: 10.00-19.30

Înainte de a contacta serviciul de asistență tehnică, vă rugăm, să citiți cu atenție termenii garanției Neffos și să aveți la îndemană următoarele informații: modelul produsului, seria produsului, descrierea defectului, certificatul de garanție completat și documentele de achiziție ale produsului (chitanța / factura de cumpărare).

 

Centrul de Service Autorizat Neffos

În cazul, în care doriți să expediați un produs defect către Service-ul Neffos:

-    veți putea preda personal dispozitivul defect către Centrul de Service Autorizat, la adresa de mai jos;

-    produsul defect poate fi expediat și returnat prin curier (Pick-up and Return), transportul fiind gratuit*.

*Costul transportului este gratuit pentru cazurile ce se încadrează în perioada / termenii garanției.

Puteți consulta acești termeni la rubrica de pe site-ul Neffos: Termeni Garanție sau în certificatul dvs. de garanție.

În cazul, în care veți trimite produsul prin curier, vă rugăm:

-   să folosiți pentru expediere firma Fan Courier;

-   să mentionați firmei de curierat că plata transportului se va face la destinație;

-   să ambalați produsul corespunzător pentru a reduce riscul deteriorării în urma transportului (este recomandat să se folosească ambalajul original al produsului);

-   să adăugați în colet documentele de achiziție ale produsului și să mentionați defectul produsului.

 

Centrul de Service Autorizat Neffos: Electronics Suport Division

Locație pentru reparația produselor Neffos: Decebal Service Center

Adresa: Bdul. Decebal, nr. 14, Bloc S6, mezanin, sector 3, București

Program:  Luni-Vineri: 9-18;  Sâmbătă: 10-15

Telefon: +4 021 326 60 63

 

Servicii adiționale oferite de Neffos:
Pick-up and Return gratuit - pe toată perioada de garanție (24 de luni de la achiziție, conform facturii emise către clientul final) aveti asigurată, gratuit, colectarea produselor (transportabile) defecte, respectiv returnarea acestora, după reparație, la domiciliu (sau la orice altă adresă indicată de pe teritoriul României).
Tracking produse aflate în service: aveți posibilitatea urmăririi evoluției evenimentului de service:


Notificări automate - sunteți notificat la finalizarea reparației prin SMS și e-mail.